Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

DOUG PATERSON:«ΤΙΠΟΤΕ ΔΕ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ»

1Επισκέφθηκα για πρώτη φορά το Άγιο Όρος το 2002. Πήρα το πλοίο από την Ουρανούπολη προς την Δάφνη, όπου και αποβιβάστηκα για να αλλάξω αμέσως μετά πλοίο.  Στη συνέχεια, έπλευσα κατά μήκος της ακτής προς τα Καρούλια.   
Τίποτα στη ζωή μου δεν θα μπορούσε να με έχει προετοιμάσει για αυτό το μοναδικό ταξίδι, την μνημειακή του διάσταση, το μεγαλείο του και την απρόσμενη οικειότητα της θέας του. 

Ήμουν συγκινημένος από την αρχιτεκτονική των μοναστηριών σκαρφαλωμένων σαν φωλιές αετών, στερεωμένες σε προσόψεις βράχων.  Σχεδίαζα στο σημειωματάριο μου βιαστικά το σκηνικό προσπαθώντας να αποδώσω τις λεπτές διαβαθμίσεις των χρωμάτων και να συλλάβω την φευγαλέα επίδραση του φωτός και της ατμόσφαιρας.

Συνειδητοποίησα τότε πως χωρίς καμιά αμφιβολία το Άγιο  Όρος κατέχει μια ξεχωριστή θέση σαν πνευματικό κέντρο στον κόσμο. Οι εμπειρίες αυτές έχουν προσηλωθεί στην ψυχή μου και μου αναπτερώνουν το ηθικό, θυμίζοντάς μου πως η ζωή είναι μόνο μια στιγμή, και ο Θεός τόσο κοντά όσο ένας ψίθυρος. Τα έργα μου είναι αφιερωμένα στην μνήμη του Γέροντα Ιωαννίκιου Διονυσιάτη που μου άνοιξε την πόρτα ...». 

 http://www.linky.gr/jh4MXv

Πηγή:Αγιορείτικο βήμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου